Przechowywanie materiałów reklamowych – własny magazyn czy outsourcing?

mar 22, 2016przeprowadzki0 komentarzy

Odpowiednio zaplanowana akcja marketingowa potrafi zdziałać cuda i sprawić, że znacznie wzrośnie zainteresowanie danym produktem lub ofertą, dlatego nie warto zapominać o takich sprawach. Jednocześnie posiadanie na stanie dużej ilości materiałów reklamowych może przełożyć się na problemy z tym, gdzie to wszystko najlepiej przechowywać, aby w razie potrzeby mieć sprawny dostęp do materiałów i na bieżąco monitorować ich stany.

 

Wynajem zewnętrznego magazynu

Jednym z popularnych rozwiązań, które często przychodzi jako pierwsze na myśl wielu właścicielom firm jest wynajęcie zewnętrznego magazynu do przechowywania materiałów reklamowych. Może się to wydawać sensownym rozwiązaniem, jednak tak naprawdę jest to tylko generowanie niepotrzebnych kosztów, dodatkowo gdy w magazynie przechowywane są cenne rzeczy to konieczne jest zamontowanie monitoringu lub innych zabezpieczeń, które uniemożliwią kradzieży. To wszystko powoduje, że wynajem magazynu na własną rękę jest bardzo kosztowny. Coraz więcej firm decyduje się na powierzenie zarządzania materiałami reklamowymi zewnętrznym firmom, które nie tylko zadbają o profesjonalne przechowanie mienia, ale również ubezpieczenie towaru, a także bieżącą ochronę magazynu.

Kto korzysta z magazynowania materiałów reklamowych?

Jeszcze kilka lat temu z takich usług korzystały przede wszystkim duże firmy, które przechowywały duże ilości różnego rodzaju materiałów i miały świadomość, że własny magazyn to koszta związane z dodatkowymi pracownikami, bezpieczeństwem itp. Obecnie, gdy dostępne na rynku są usługi jak self storage również małe firmy, a nawet osoby prywatne mogą przy niskich kosztach przechowywać swoje cenne rzeczy np. motory, meble czy rowery. Zyskują tym samym spokój i pewność, że sprzęt przechowywany jest należycie, a firma która podjęła się tej usługi odpowiada za przechowywane rzeczy.

Sprawna logistyka materiałów reklamowych

Korzyści wynikających ze współpracy z doświadczoną firmą w zakresie logistyki materiałów jest wiele. Najważniejsze z nich to między innymi:

1. Obniżenie kosztów dostaw – doświadczonym firmom łatwiej jest zorganizować niedrogi transport i w razie potrzeby szybko dowieźć klientowi odpowiednią ilość materiałów, dzięki czemu nie musi on marnować swojej powierzchni magazynowej.

2. Odpowiednie warunki przechowywania – nawiązanie współpracy w zakresie magazynowania materiałów reklamowych pozwala klientowi zyskać gwarancję, że będą one przechowywanie w odpowiednich warunkach. Jest to szczególnie ważne w przypadku towarów, które są delikatne i łatwo mogą ulec zniszczeniu.

W razie dodatkowych pytań warto zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą – https://www.sixpak.pl/4-magazynowanie-i-przechowalnia.html oraz kontaktu pod numer +48 515-252-633Udzielimy wszystkich informacji.